Anılara Sahip Çıkamamak

 

ANILAR

 

Dünden beri moralim çok bozuk.Çünkü ben anılarıma sahip çıkamadım.Oldum olası fotoğraf çektirmeye ,çekmeye meraklı biri oldum ben.Nedeni belki  bebekliğime çocukluğuma ait hiç resim olmayışıdır.Hiç demek yanlış olur belki bir tane var çünkü.Bu özlemden dolayıdır ki sürekli her anı fotoğraflar canım sıkıldıkça o resim klasörlerine tek tek bakar o ana geri döner bana yaşattığı duyguları anımsarım.Ama benim Arşivlerimde Gardrobum gibi hep dağınıktır.Mesela yeni tarifleri biryerlere not alırım.Her çekmecemden bir not çıkar toparlanmayı bekleyen.Birsürü ajandam not defterim vardır.Birine Beğendiğim tarifleri yazmayı,diğerine gün ve gün yaşadıklarımı not almayı düşündüğüm.Ama yapamadığım.Aslında bendeki ruh hali okulda yeni defterin ilk sayfasına özenle ve kırmızı bir kalemle başlık atıp altına en güzel yazınla sayfayı doldurmak isteyişi gibidir.Sonrasını bilirsiniz hızlı hızlı yazılar başlıklar birbirine karışır.Benim hayatımda böyle işte bir özenle hevesle alınan kıyafetler önce askıya asılır sonra onumu giyiyim bunumu derken askılar tektek boşalır yığın olur ve öylece kalır.Faturalar ıvır zıvırlar tarifler çekmecelere tıkılıp bir boş günde hepsi düzenlenecek diye planlar yapılır.Fofoğraflarımda bikaç pc’de Cep telefonumda orda burda toparlanmayı bekliyordu..Sonra büyükçe bir Hardisk alıp eşim şuana kadar çektirdiğimiz Tüm fotoğrafları videoları ,filmleri ,mesleğimize ait dökümanları  buraya kopyalamıştı.Anılar düzene girince hepsi bi yerde toplanınca çok mutlu oldum tabi.Taki dün hardiskteki fotoğraflara bakmak isteyinceye kadar.Artık düzenli olmak istiyordum ve yeni Fotoğrafları buraya arşivlemeliydim.Yaptımda.Sonra diğer klöserlere bakmak istedim ama açamadım.Eşimi aradım sorun yoktur ben akşam hallederim dedi.Gergindim olmayacağını biliyordum olmadıda.Ne oldu nasıl oldu bilmiyorum ama o arşivlerde şu yaşıma kadar biriktirdiğim anılarım vardı.15 yıllık iş hayatım, Flörtüm,Evliliğim,Balayım,4 yıl yaşadığım Romanya,Hamileliğim,Doğumum ve TUNA”m vardı. Aynı pozu Her gün 10 ‘larca 100 ‘lerce çektiğim silmeye kıyamadığım.Benim çocukluğuma inat çektiğim binlerce Anım vardı.İçinden resimleri seçmeye karar veremeyip baskı yaptıramadığım anılarım vardı.Ama gitti.Ben anılarıma sahip çıkamadım.Bu yazıyı okuyorsan ve bir Arşivin varsa çok Şanslısın….

 

 

2 thoughts on “Anılara Sahip Çıkamamak

  1. aynısı başıma geldi cok üzücü biliyorum paramı kaybetmekten daha kötù anıların silinmesi bnim gunlerce icimden ckmamisti ustune birde telindeki fotolarim silindi esimin sayesinde adam.kendi cektigi fotolari silecegine klasöru silmiş

Bir Cevap Yazın

