Bu İşte Bir Yalnızlık Var

 

Resim

Eylül Doğumluyum ben, severim sonbaharı,yağmuru,esintiyi,hüznü.Bir tarafım hep melankoliktir.Bir tarafım hep hüzün.En yoğun yaşadığın duygu nedir deseler yalnızlık derim.Sevmem ben yalnızlığı korkarım hep.Yalnız kahvaltı etmek,yemek yemek ,biyerlere gitmek.Yalnız kalmamak için hep biyerlere giderim, yada birilerini çağırırım yanıma.

Tuna’da Eylül Doğumlu birbirimize çok benziyoruz.Son zamanlarda benim hiç arkadaşım yok , kardeşimde yok ben kiminle oynayacağım nidalarını çok duyuyorum.Çok duygusal çocuktur Tuna.Çok derin kahkahalar atıp birden gözleri doluyor.Bazen keşke bir kardeşi olsa hep oynardı yalnız olmazdı diyorum.Sonra kardeşlerin kedi köpek gibi kavga ettiklerini bişeyler paylaşmadığını görüp ve duyunca  vazgeçiyorum.

Peki diyorum bu çocuk hayatı boyunca hep yalnızmı olucak tek başına mutlu olabilirmi?

Sonra kendime bakıyorum.Kalabalık bir aileden geliyorum.Kuzenler ,kardeşler hep birarada büyüdük oynadık.5 kız kardeşiz.

Arkadaşlarım var,Eşim var çocuğum var.Ama bu yalnızlık duygusu içimden hiç gitmedi beni hiç terketmedi.İşte şuan olduğu gibi böyle hissettiğim anlarda sürekli dinlediğim bir şarkı var…

 

Yeni tanıştık belki de

Ama kimbilir belki de hep vardın
Eşlik ediyordun sessiz ve sinsice belki de
Şimdi şimdi anlıyorum
Kurnazca ayırdın beni beki de
Liğme Liğme savurdun sevdiklerimi
Belki de

Yalnızlığım
Yaşamak zorunda olduğum beraberliğimsin
Yalnızlığım kanımsın canımsın
Sen benim çaresizliğimsin

Yalnızlığım
Bugünüm yarınım
Sen benim hüzünlerimsin
Yalnızlığım
Tek bilebildiğim sen benim
Vazgeçilmezimsin

Senin olmamı istedin
Ama belkide bir aşık gibi
İnatla bunca zaman kendine sakladın
Belki de bir tohum gibi serpildin
Filizlendin ben oldun belki de
Yatağımı bile paylaşabilmek için
Benimle

3 thoughts on “Bu İşte Bir Yalnızlık Var

  1. bazen anneler kades degil.dusman doguruyo maalesef tabi hekes kayni olack diye bisey yok.

Bir Cevap Yazın

