Bir Çocuğun Gözünde Anneler Günü

 

Resim

Anneler Gününe 2 gün kala Tv de Sosyal medyada Reklamlar hızla dönmeye başladı.Oldum olası hediye seçerken strese giren biri olarak.Dün anneme sordum Anne sana ne alayım? Şaşırdı annem.Alışkın değildi.Bilmiyorumki sen ne istersen onu al dedi mahçup olarak.Amacım onu mahçup etmek değil ihiyacı olan istediği bişeyi almaktı.

Cevap alamadım ama ne alırsam alayım annemin mutlu olacağını bildiğim için içim rahattı.Yarın eşimle beraber çıkıp Anneme kayınvalideme hediye bakıp benim kararsızlığım ve  acaba beğenirmi? üstüne olurmu? sesli düşüncerimle birlite eşimin ne alırsan al yeterki gidelim bakışları arasında yaşayacağımız stresli bir gün bizi bekliyor 🙂

Tuna reklamlardan duyunca yanıma geldi “Annecim sana bir süprizim var” Süpriz diyince gözlerim fal taşı gibi açıldı hemen.Yoksa bana bir resim mi yaptın dedim. Hayır bunu sana aldım dedi ve oyuncaklarının içerisinden çıkardığı plastik topu bana verdi.Güldüm.

Ben İzmir’de anaokuluna giderken sana bi kutu yapmıştım öğretmenimle hatırladınmı? dedi.İçine küpelerini Koyuyodun.Unuturmuyum hiç oğlum eliyle uğraşıp yaptığı ilk hediyemi..Sonra odasına gitti Elindeki resim sayfasıyla yanıma geldi.

-bak annecim sana anneler günü resmi yaptım.Burda sen varsın şurdada ben kahvaltı yapıyoruz beraber.

Çok güzel bi resim yapmışsın ama bi dakka.Neden yüzüm asık ben asık suratlı bi annemiyim.

-Değilsin ama ben yemek yemediğim için üzülüyorsun. dedi

Evet üzülüyorum çok mutsuz oluyorum strese giriyorum yemek saatlerinde.Hep dua ediyorum bu durumun geçmesi için..Benim için en güzel hediye çocuğumun sorunsuz yemek yemesi olurdu diye geçiriyorum içimden.

ve tüm annelerin Anne adaylarının anne olmak isteyenlerin (bu duyguyu biran önce yaşamaları için dua ederek) Anneler Gününü

En içten dileklerimle kutluyorum.Tüm zorluklara rağmen iyiki anneyim iyiki annem var.Allah hiçbir varlığı annesiz bırakmasın.

Victor Hugo`nun “Kadınlar zayıftır ama anneler güçlüdür” sözlerini hatırlatmak istiyorum….

 

 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

