Beklentisiz olmak

 

Resim

Son zamanlarda en çok duyduğum  ve en gıcık olduğum sözlerden bitanesi mutlu olmak istiyosan beklentiyi sıfıra indir.Beklenti nasıl sıfıra inebilir ki? Bir öğretmenin öğrencisinden,bir kocanın karısından,bir patronun işçisinden,bir çiftçinin toprağından,bir annenin çocuğundan , çocuğun annesinden beklentisi herzaman vardır.

Bir kadın bekler beklentilidir.Beklentili olmak umutlu olmaktır umudu kaybetmemektir.Beklentiyi sıfıra indirebilen bir insan ölü bir insandır bence.

Anneler günü beklentisiz olurmu? Evladını görmek ister insan belki bir hediye bir kucaklaşma.

Biz büyüklerimizi ziyaret ettik bugün güzelde geçti çok şükür.Onlar sevindi biz sevindik.

Bende bugün bişey bekledim bi mesaj bi kucaklaşma bi sarılış belki bi çiçek.Oğlumun babasıyla organize ettiği bir kutlama bekledim.

Ama olmadı ben yine beklentiyi sıfıra indiremedim. Üzüldüm..Koca adam yine erken uyudu.Ben yine yalnızdım.

Sonra kenara çekildim sessizliğe büründüm.Taki Ufak bi adam yanıma gelip kulağıma ” Seni seviyorum Annecim” diyene kadar..

 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

