Mutluluğumuz Yüzümüze Yansısın

PicsArt_1405158959362<

 

Oldum olası süslü kokoş bir kadın olamadım.Ayakkabı çanta merakımın olmayışından tutta bayan arkadaşlarımla “ayy gecen gun bir elbise gördüm görmen lazim onu kesin almaliyim”muhabbetleri de  yapmadim.yapamadim 😀

Görsellikten dişilikten daha cok rahatlik ve kolaylık ön planda benim için.

Övünelecek birsey değil benim durumum keşke ucundan kıyısından diger bayanlar gibi meraklı,kendiyle haşır neşir biri olsaydim 🙂 

Bu rahat pratik yada üşengeçligim diyelim makyaj sonrasinada yansımış.Ben makyajımı temizlerken göz icin ayri yüz icin ayri bisuru ürün kullanmayi sevmiyorum.

İllaki temizlik benim icin suyla olmalı.Tesadüfen görüp aldığım bu üründen oldukca mennun kaldim.

Neutrogena tek adımda makyaj ve yüz temizleme jeli ile cildimin temizliğinden eminim.Umarım sizde memnun kalırsınız.

 

 

 

 

2 thoughts on “Mutluluğumuz Yüzümüze Yansısın

  1. Neutrogena ürünlerinden ben de çok memnunum. Bu ürünü de bir deneyeyim. Zaten çok makyaj yapmam yaptığım zaman da çıkarmak bir eziyet oluyor.

Bir Cevap Yazın

