Ekmekler Çöpe Gitmesin

 

Malum ramazan ayındayız.Hernekadar amac maneviyat yoksulun halini anlamakta olsa bu anlayış iftar sofralarımıza yansımıyor.

Daha sabahtan iftar için ne hazırlayacağımızın telaşına düşer,açlığın ve susuzluğun vermiş olduğu hisse kapılıp bir orduya yetecek kadar yemekler hazırlarız.

Çeşit çeşit yemeklerin yanında sanki hiç yetmicekmiş gibi gereğinden fazla ekmek ve pide alırız

Ve iftar saati geldiğinde biraz çorba biraz ekmekle doyarız çoğu zaman.Yemek konusunu nekadar abarttiğımızı görüp , okadar ekmeği ne yapacağımızı düşünürüz.

Ben ekmek israfını sevmiyorum.Çöpe atanlarada çok kızıyorum.Ve Kendimcee değerlendirdiğim bir çok yöntemim var.

 

IMG-20140713-WA0001

 

Ekmekleri ufak ufak bölüp ısıtılmış fırında kızarana kadar bekletiyorum.

 

20140713_231224

 

Fırından çıkıp biraz soğuyunca doğrayıcıdan geçiriyorum.İyice ufalanmış ekmekleri ağzı kapali bi kapa alip dolaba kaldırıyorum.

Köfte yapacağım zaman bayat ekmek içi yerine bu ufalanmış ekmekleri koyuyorum.Çokta lezzetli oluyor.Herkes bayıla bayıla yiyor.

Isterseniz bayat ekmeklerle pizzada yapabilirsiniz..Onuda bi ara paylaşıcam sitede.Ama unutmayin.Yapınca yeniyor yiyince kilo aldırıyor 😉

 

 

2 thoughts on “Ekmekler Çöpe Gitmesin

  1. bnde firinlamadan cekiyorum buzluga atiyorum firinlayincada kitir ekmek.oluyor onuda corbayla tuketiyorum.etimel.gibi bu tarifte galete unu yerine.pane yapmak icinde kullanilabilir bunuda deneyecegim.yalniz pizza tarifinide istiyoriz.

  2. buzlukta yer kaplasin istemiyorum.kis icin taze fasulye , barbunya,bezelye icin yer kalmiyor.pizzayi en kisa zamanda yazicam insallah canim

Bir Cevap Yazın

