Aşk

 

Sabahları benden önce uyanır ,sessizce hersabah alması gereken ilacını bir yudum suyla içmişti.Daha önceleri olmadık sesler çıkarak beni uyandırma çabaları yerini sessizliğe bırakmıştı.

Uyumuyordum aslında ama yataktan kalkmakta istemiyordum.Herzamanki rutin günü yaşamak zevk vermiyordu artık.

Beni bugün öpmedi diye iç geçirdiğim sırada sıcak öpüşünü,terlemiş boynunun kokusunu hissettim ama yinede açmadım gözlerimi.Gitti daha sonra merdivenleri yavaş yavaş inerek.

Yastığını kokladım içime çeke çeke varlığına şükrederek.Bugün ayrılık günüydü nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum.Ya üzülürse hele birde ağlarsa dayanamazdım,gidemezdim.

Ama gitmeliydim yorulmuştum kafam çok karışıktı ,biraz yalnız kalmaya ihtiyacım vardı.biliyordum ki bensizde güzel vakit geçiriyor çok eğleniyordu.

Valizimi hazırladım,son anda benimle gelmek ister belki diye düşünerek onun kıyafetlerinide katladım.Beraber kahvaltı yaptık.Birkac zaman sonra benim icin topladığı deniz kabuklarını getirdi.

Yatağımın başına koyup gittiği kır çiceklerinide çok sevmiştim ben her fırsatta mor sevdiğimi bildiği için mor çicek arayışlarını ve şimdiki deniz kabuklarını.

Seviyordu beni çok önemsiyordu bunu hissediyordum hic birsey yapmasa dahi kulağıma fısıldadığı sevgi sözcükleri kalbimi yakmaya içimi eritmeye yetiyordu.Böyle bir aşkı yaşadığım için çok şanslıydım.

Veda anı geldiğinde ben gidiyorum istersen sende gel dedim.Şimdi istanbul çok sıcaktır ben burda kalıcam dedi sarıldı sıkı sıkı.Ama sen geliceksin dimi gel dersem?Gelirim dedim.Nezaman beni özlersen gelirim.

Sarıldım sarıldım kokladım boynunu öptüm.Ama dik durdum üzüldüğümü belli etmedim.Deniz kabuklarını almadan gitme anneciğim dedi avcuma koydu minik elleriyle.

Arabaya bindiğimde başka yere doğru koşarak gitti.Bisikletimi almaya gidiyorum dedi.Araba hareket ettiğinde bisikletini sürerek arkamızdan geldi bi süre gülerek el salladı.

Mutluydu çok.

Ağladım…

 

2 thoughts on “Aşk

    • Anne olunca daha bi duygusal oluyor insan daha sevecen daha merhametli.kalbimiz dahada buyuyor sadece kendi cocuklarimiz icin degil hercocuk her canli icin daha duyarli ve merhametli oluyoruz.Allah isteyen herkese bu duyguyu yasatsin.

Bir Cevap Yazın

