Yokluğumda…

image

Geçen haftalarda oğlumu anneannesi,dedesi ve teyzesiyle birlikte yazlığa bırakmıştım.2 haftaya yakın ayrı kaldık.
Bıraktığımda birsürü planım vardı kafamda.Tuna ile yapmakta zorlandığım şeyleri yapacaktım.
Eteğimden kimse tutmadan mağaza mağaza dolaşıcaktım.Anne hadi gideliiiiimm laflarını duymadan Uzun uzun sahilde yürüyecektim.Merak ettiğim bütün sokakları tek tek keşfedecektim.

İlk iki gün çok güzel geçti.İstediğim saatte yattım,istediğim saatte kalktım.Film seyrettim saatlerce bölünmeden.
O hep gitmek istediğim mağazaya da  gittim.Sahile de indim yürüdüm.Sonra eve geldim.Odasına baktım,oyuncaklarına ,yatağına.
Resimlerine baktım,videolarıni seyrettim.İstediğim herşeyi onsuz yaptım.Ama onla yaptıklarım kadar zevk almadım.Kendimi günden güne yalnız hissettim.
Ve büyük bir heyecanla gece vakti apar topar gittik yanına.Gittiğimizde uyuyordu.Kokladık ,öptük,uyandı,güldü çok sevindi.
Sabaha kadar anlattı bişeyler heycanlı heycanlı,neçok anlatacak şeyi vardı.Her konunun bitiminde “Seni çok seviyorum annecim dedi”bişey daha anlatimi annecim dedikce”anlat annecim dedim.Dinledim zevkle,baktım hayran hayran,büyümüştü.

Ertesi gün denize gittik.Gözlerime inanamadım.Tuna yüzmeyi öğrenmişti.Deniz gözlüğünü takıyor suya dalıyordu.Daha 15 gün önce hadi oğlum bi atla suya dedigimde ciyak ciyak bağırıyor,ileri gitmeye cesaret edemiyordu.

Şimdi ise gitgide derine gidip dalabiliyordu.Okadar zevk aldımki onunla yüzmekten,yanında olmaktan.Gururlandım.

Sonra ben iskeleden atlıcam dedi.Çok kararlıydı.Atlayamadı ama deneme isteği bile taktire şayandı.

Keramet ayrılıktamıydı,arkadaşlarıyla sosyalleşmesindemi bilmiyorum ama iyiydi herşey güzeldi ,zevkliydi….

Bir Cevap Yazın

