İki Tekerleğe Geçiş

image

Bu yaz hem benim için hemde Tuna için çok güzel geçti.Tuna hayatında ilk defa 3_5 çocukla akşama kadar bağ,bahçe,çayır,çimen,deniz,kum gezdi oynadı.O arkadaşlarıyla oynarken ben çok rahat ettim.Yalnız olmadığı için bana sarmıyordu.

Çocuklar birbirlerinden görerek birçok şey başardılar.Tuna zaten gazla çalışan bi çocuk.Yaşıtlarından biri bişey yapsa oda denemek istiyor.Yüzme ve dalmayı öğrenmesinde arkadaşlarının payı çok büyük.

Birgün yanıma geldi.(25.08.2014)”annecim ben artık iki tekerlekli bisiklet sürmek istiyorum “bana öğretebilirmisin dedi.Hiç ümidim yoktu ama”daha erken biraz daha büyümen lazım dedim.
“Hayır ben sürmek istiyorum,Doruk sürebiliyor,bende sürmek istiyorum “dedikten sonra bisikletin yan tekerleklerini çıkarmaya gitti.Bukadar kararlı olduğunu görünce deneyelim dedim.

Arkadan destekle yarım saat dolaştık.”Tuna senin daha 2_3 senen var be oğlum”diye içimden geçiriyordum.”Hadi bukadar yeter,sonra bidaha deneriz” dedikce
“Hayır sen beni tut,bırak deyince bırak annecim “dedi.ve sonra “Bıraaaak beni anneciiiiim”diye bağırdı.Bende bıraktım.Allaha emanet ederek,içimden bildiğim bütün duaları okuyarak.

Tamamdı bu iş Tuna sürüyordu artık.Aferin,bravo dedikce kendi başarısını gördükçe çok mutlu oluyordu.Sonra koştu yanıma”seni çok seviyorum annecim,sen çok güzel bi annesin,bana iki tekerlekli bisiklet sürmesini öğrettin”dedi. Sarıldı boynuma,öptü sıcacık.gururlandım,uçtum havalara.çok mutluyduk.

Anladımki herşeyin doğru bir zamanı vardı,ozamana çocuk karar veriyor,işte ozaman başarıyor.Israr etmenin,hadi yap,yapamıyor,eyvah diyip,hem kendimizi hemde çocuğu yormanın hicbir anlamı yok.

Tuna 2 tekerlekli bisikleti öğrendikten 3 gün sonra yanıma geldi ve dediki”ben nezaman ip üstünde yürüyeceğim anneciğim”
Sustum,bişey diyemedim;)

Android için WordPress ile gönderilmiştir

Bir Cevap Yazın

