Oğluma

image

Tam 5 sene önce bugündü.Onu kucağıma aldığım günü an ve an neler yaşadığımı okadar net hatırlıyorumki.2800 gram ağırlığında 51 cm boyunda minicik bir bebekti Tuna.

Kolay bir bebek değildi.Zor büyüttüm diyebilirim.Gaz sorunu,uyku problemi,yeme sıkıntıları ,alerji vs.. derken 5 yılımızı acısıyla tatlısıyla geride bıraktık.Şimdi ise herşey daha güzel.Beraber çok şey paylaşabiliyoruz.Yüzmeyi öğrenmesi ve iki tekerlekli bisiklet sürebilmesi sayesinde birlikte güzel kaliteli zamanlar geçirebiliyoruz.

Uzun uzun yürüyüşler yapıp,çarşı pazar gezebiliyoruz.Ev işlerinide beraber yapıyoruz.Olgun bir çocuk Tuna.Duygusal,şefkatli,komik.Bazen karşımdaki sanki 5 yaşında çocuk değil,arkadaşım gibi hissediyorum.O benim ruh halime göre davranabilen,nabza göre şerbet veren bir çocuk.

Her fırsatta bana çiçek getiren,sarılan,seni seviyorum annecim,çok güzelsin,çok güzel kokuyosun diyen,geçsin diye yaralarımdan öpen,birileri gelince sevinen,yalnız kalmayi sevmeyen,babam seni üzmüş,ben büyüyünce senin kocan olucam ve seni hiç üzmicem diyen,kendisine bişeyler almak için gittiğimiz mağazadan ,olmayan kardeşine kıyafetler seçen,saçımı,alnımı,gözümü seven çocuk.

Hayatımdaki eksiklikleri fazlasıyla dolduran,sanki onun kanatları altındaymışım gibi kendimi güvende hissettiren,gurur kaynağım için allaha hergün dua ediyorum.Bana bu sevgiyi yaşattığı için şükrediyorum.

Iyiki doğmuş oğlum, iyiki anne olmuşum…Sağlıklı,mutlu,huzurlu uzun bir ömrü olsun inşallah.

Iyiki beni bukadar seven bir erkek var hayatımda,yaralarımdan öpen…

Bir Cevap Yazın

